دانلود تحقیق دانشجویی

آموزش پرورش شتر مرغ

آموزش پرورش شتر مرغ
 
 

مزرعه شترمرغ سافاری عمدتا یک مزرعه پرورش شترمرغ تجاری است که نگرانی اصلی ما در رابطه با پرورش شترمرغ برای گوشت، چرم و پرها است.

ما ۱۵۰ جفت پرورش داریم که به طور خاص برای اهداف پرورش انتخاب می شوند. شترمرغ دارای فصل پرورش خاص است که از ماه ژوئن تا اکتبر / نوامبر است. زن هر دو روز یک تخم مرغ را تخم می گذارد تا زمانی که کافی باشد تا بدن و بال خود را پوشش دهد و سپس شروع به رشد کنند.

پرورش شتر مرغ

آموزش پرورش شتر مرغ

پرورش شترمرغ بزرگسالان در طی این دوره رفتار مشخصی را نشان می دهد – جفت شدن اولین بخش مهمی در این کل پروسه پرورش است. رفتار مرده نشان داده شده توسط شتر مرغ نشان می دهد آمادگی خود را برای همسر. این توسط راه رفتن زن با بال هایش که در کنار بدن او قرار گرفته و به آرامی تکان می خورد، سر خود را به زمین نزدیک می کند و بدون هدف به خاک می کوبد.

پرورش شتر مرغ

مردان نژادپرستانه از دو جنسیت تهاجمی هستند، رفتار معمولی مرزی نشان داده شده است. کیک و شاین های آن از رنگ نارنجی تا قرمز عمیق تغییر می کنند. این نشان می دهد که کشاورزان ما پرندگان نر نژاد هستند که برای فصل پرورش آینده آماده می شوند. پرورش پرندگان در مدت کوتاهی پس از این تغییر رنگ درختان، در اردوگاه های پرورش قرار می گیرند.

پرورش شتر مرغ

نمایش رفتارهای باروری مردان، توسط مردی که روی تپه هایش نشسته است، مشخص می شود و از طرف به طرف دیگر چرخانده می شود، بالهای گسترش یافته به طور متناوب به زمین لمس می شود. در طول “رقص مشت زدن” گردن مرد معمولا عقب می کشد، و سر در نزدیکی پشت پرنده است.

پرورش شتر مرغ

یک جلسه ملاقات می تواند ۳۰ تا ۹۰ ثانیه طول بکشد، با چند بار در روز با هر یک از دختران پیوند نر. یک مرد از پشت یک زن است. مرد پس از اولین جفت گیری، به جای محل مناسب برای ایجاد یک لانه برای زن جستجو می کند. مرغ معمولا تخم مرغ خود را در صبح زود (قبل از ساعت ۸ صبح) و بعدازظهر بعد از ظهر (بعد از ساعت ۴ صبح) می گذارد. هر دو دود و مرغ، بعضی اوقات نشان می دهند رفتار مادی در کنار یک لانه؛ این معمولا با حضور تخم مرغ یا درخواست های مردانه نسبت به زن برای تولید تخم مرغ است.

پرورش شتر مرغ

به طور کلی دو روش پرورش وجود دارد که برای انتخاب کشاورزان شترمرغ استفاده می شود – یک سیستم سه گانه نامیده می شود و دیگری سیستم گله نامیده می شود.

 

طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

 سیستم سه گانه جایی است که شما دو زن و یک مرد را در یک اردوگاه محصور تقریبا نصف هکتار قرار داده اید. آنها یک لانه دارند و ما می رویم و تخم ها را جمع می کنیم و آنها را در انکوباتور ها قرار می دهیم.

آموزش پرورش شتر مرغ

آموزش پرورش شتر مرغ

سیستم گله که ما در مزرعه ما نیز کار می کنیم این است که شما می توانید ۲۰ شترمرغ مرد و ۴۰ شترمرغ زن را بگنجانید و آنها را در یک محدوده بزرگ محصور حدود ۵ هکتار قرار دهید. ما اجازه می دهیم که آنها را لانه خود و تقریبا تکرار آنچه در طبیعت رخ داده است. سپس ما سه بار در هفته به مزرعه می رویم و تخم مرغ را بیرون می آوریم.

طرح توجیهی پرورش شتر مرغ

آموزش پرورش شتر مرغ

شترمرغ های زن حدود ۱۵ تخم مرغ را در هر فصل پرورش می گذارند که یک بار در سال است و تنها پس از آنکه کت و شلوار خود را پوشانده اند و بال آنها شروع به انکوب کردن می کنند. وقتی که تخم مرغ ها را از دور می بریم، آنها تخم مرغ را تخمگذار می کنند، زیرا در ذهن آنها به اندازه کافی برای نشستن ندارند. از طریق این روند ما تخم مرغ بیشتری از آنها دریافت می کنیم و از آنجایی که ما کشاورزان هستیم، به همان اندازه که تخم مرغ های بارور می خواهیم، می خواهیم. دوره انکوباسیون ۴۲ روز قبل از جوجه ها است و دلیل این است که زن دارای پرهای خاکستری است و سیاه و سفید مردانه است زیرا او در شب تخم ها را می نشیند و او در طول روز است.

آموزش پرورش شتر مرغ

آموزش پرورش شتر مرغ

پرورش شتر مرغ

۹۷/۰۵/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
دانشکده ها 01

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی